«Миколаївські вулиці не слугуватимуть відстійниками великогабаритного транспорту», — Віталій Кім

    0

    Налагодження логістики та руху транспорту на термінали, розташовані в межах обласного центру, є спільним завданням міської, обласної влади та бізнесу.

    Про це йшла мова у четвер, 22 липня, в ході зустрічі голови обласної державної адміністрації Віталія Кіма, заступника голови облдержадміністрації Ігоря Кузьміна та Миколаївського міського голови Олександра Сенкевича з представниками стивідорних компаній.

    Насамперед й очільник області й міський голова дали зрозуміти, що перетворювати вулиці Миколаєва на відстійники великогабаритного транспорту ніхто не дозволить.

    Беручи до уваги реконструкцію міських магістралей, яка іще триває, й літній температурний режим Віталій Кім та Олександр Сєнкевич запропонували стивідорним компаніям спільно знайти компромісне розв`язання проблеми.

    Міський голова нагадав, що саме скупчення вантажівок і перетворення миколаївських вулиць на суцільну транспортну тисняву, змусило виконком застосовувати непопулярне рішення, а саме заборонити у денний час в’їзд вантажівок трасою М-14 до обласного центру.

    На що представники стивідорних компаній зазначили, що у них відсутня можливість завести необхідну кількість транспорту за відведений час, що призводить до бізнесових ризиків.

    Голова облдержадміністрації наголосив, що добре розуміє необхідність швидкого збирання зернових з подальшим їх транспортуванням у порти та термінали, адже саме стале функціонування бізнесу дозволяє наповнювати бюджети. Та й городяни не повинні страждати від систематичного навантаження вулиць зерновозами.

    «Вулиці Миколаєва не є дорогою до якогось приватного підприємства, або порту. Ніхто не говорив й про те, що 24 години на добу можуть бути завантажені дороги, тому що у когось є приватний контракт. Це дороги загального користування. Коли хтось підписував такий документ не питав – зможе тут проїхати така кількість транспорту, чи ні. Ми розуміємо всю проблематику. Що потрібні податки. Врожай добрий. Я особисто проти невиконання контрактів, тому ми сьогодні тут і зібралися», — зазначив голова облдержадміністрації.

    Своєю чергою Миколаївський міський голова говорив про невикористання деякими компаніями можливостей щодо організації відстійників. Натомість вантажівки накопичуються вздовж багатоповерхових будинків, приватному сектору Миколаєва.

    «Сьогодні вулиці такі, як Космонавтів, Залізнична, Кузнецька перетворюються на відстійники для підприємств. Така історія не матиме продовження. Надалі воно так не працюватиме. Або ми організовуємо диспетчеризацію і транспорт рухатиметься з-за меж міста протягом визначеного часу, або ви їх ставите біля себе, що не створюватиме незручностей городянам. Відстійники є частиною вашої бізнес-моделі», — визначив свою позицію міський голова.

    В результаті наради усі зацікавлені у розв’язанні логістичної проблеми сторони почули один одного.

    Прийнято рішення часове обмеження на в’їзд вантажного транспорту зберегти. Щойно температурний режим дозволить патрульна поліція контрольовано пропускатиме до Миколаєва вантажівки до 24 тонн. Відстоюватися вздовж вулиць обласного центру зерновози не будуть.

    Їх або накопичуватимуть на відведених для цього майданчиках на території терміналів, або водії очікуватимуть чергу поза межами обласного центру. Розвантажені автівки випускатимуть лише після години пік.

    Інформує Миколаївська ОДА

    Предыдущая статьяУ Миколаєві відбудеться другий етап Чемпіонату України з мініралі — «NIKO-2021»
    Следующая статьяНа Николаевщине на одесской трассе в результате ДТП один из автомобилей оказался на отбойнике