З метою вдосконалення системи видачі харчових наборів прийнято рішення про впровадження продуктових карток.

Про це повідомляє прес-служба Миколаївської міської ради.

Крім того, щоб охопити більшу кількість мешканців, змінено періодичність видачі — один раз на три дні.

Продуктові картки оформлятимуть працівники, які пройшли відповідний інструктаж. Адреси вказані нижче.

Потрібні такі документи: паспорт, ІПН, за наявності додаткові документи, що визначають пріоритетну категорію (пенсійне/інвалідне посвідчення).

Нові правила починають діяти з 2 червня.

Отже, нагадаємо — гуманітарна допомога (хліб і консерви) видається тільки за наявності продуктової картки.

Продуктова картка дійсна тільки при наявності документа, що засвідчує особу.

Гуманітарна допомога надається ОСОБИСТО в руки власнику продуктової картки.

Гуманітарна допомога надається не частіше ОДНОГО РАЗУ в ТРИ ДНІ.

Підкреслюємо, що на період оформлення продуктових карток видача харчових наборів буде призупинена (з 30 травня до 1 червня).

Предыдущая статьяМиколаївським лікарням передали 30 інвалідних візків
Следующая статьяНад Николаевом после взрывов поднялся столб дыма

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь