Сьогодні, 3 лютого, абоненти «Київстар» зіткнулися з тимчасовим масштабним збоєм у роботі оператора. Компанія вже підготувала компенсацію за тимчасові незручності.

У коментарі для РБК-Україна, директор з корпоративних комунікацій «Київстар» Ганна Захараш відзначила, що збій фіксувався із 8 до 10 години ранку. Клієнти «Київстару» не могли додзвонитися всередині мережі. Також збій зачепив роботу й контакт-центру, інформує РБК-Україна.

"Причина технічного збою - оновлення програмного забезпечення, причину максимально швидко усунули, послуги відновлені", - повідомила Захараш.

Водночас як відзначив PR-спеціаліст Олександр Фесенко, компанія підготувала компенсацію власним клієнта за тимчасові незручності. Йдеться про додаткові хвилини на дзвінки або ж пакет мегабайтів.

"Ми будемо нараховувати компенсацію абонентам у яких були ці проблеми: або додаткові хвилини на дзвінки на інші мережі, або ж додатковий пакет мегабайтів в залежності від того якими тарифними планами вони користуються. Більшість абонентів отримають хвилини для дзвінків", - розповів Фесенко.

Компенсацію за технічний збій буде нараховано автоматично.

«Компанія приносить вибачення за цю ситуацію і дякує абонентам за розуміння», — додає пресслужба «Київстару».

Предыдущая статьяНазвався «секретним агентом» та хвалився мисливським ножем: у Миколаєві затримали нетверезого чоловіка
Следующая статьяНа Миколаївщині жителі села Лимани перекрили в’їзд вантажівок до населеного пункту

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь