Наразі роботу застосунку відновлено.

У вівторок, 2 листопада, у мобільному застосунку «Дія» стався збій. У службі підтримки пояснили, що виникли технічні проблеми, інформує ТСН.

Користувачі у соцмережах повідомляли, що не можуть авторизуватись та згенерувати «ковідні» сертифікати. У деяких користувачів із застосунку зникли усі документи, окрім паспорта та ідентифікаційного коду.

Також українці скаржились, що водночас не зчитувався і QR-код із паперового сертифіката, роздрукованого з порталу «Дія».

У службі підтримки інформацію про збій підтвердили і повідомили, що виникли технічні проблеми. Наразі роботу застосунку відновлено.

«У зв’язку з погіршенням «ковідної» ситуації та переходом багатьох областей України в «червону» зону збільшилось навантаження на реєстри. Як наслідок — сервіси в застосунку можуть працювати повільно. У тому числі й СOVID-сертифікати», — зазначила представниця Мінцифри Олеся Діденко. 
 
Також, за її словами, команда Мінцифри проводить бета-тестування для отримання сертифікатів на основі ПЛР-тестів.

«І разом з МОЗ ми підключаємо нові лабораторії та працюємо над тим, щоб люди могли отримувати сертифікати про одужання.  Зовсім скоро українці зможуть генерувати сертифікати в «Дії» за допомогою паспортів-книжечок і посвідки на тимчасове та постійне проживання. Плануємо, що кожні два дні наразі виходитимуть нові продукти», — резюмувала вона.

Предыдущая статьяУ Миколаєві горіло приміщення тролейбусного депо
Следующая статьяНа Миколаївщині виявлено підробне масло

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь