У вівторок, 2 листопада, керівник КП «ЕЛУ автодоріг» Віталій Шевченко під час свого брифінгу розповів, як працювало підприємство протягом цього року, та повідомив про готовність до роботи взимку.

Про це повідомляє сайт Версія з посиланням на Миколаївську міську раду.

Сьогодні «ЕЛУ автодоріг» займається обслуговуванням мережі дощової каналізації, мостів, утриманням доріг протягом всього року.  

— В місті є 56 кілометрів дощової каналізації, з яких на балансі підприємства – 22 кілометра. Частина мереж належить, зокрема, гаражним кооперативам, підприємствам. Інша частина є безхазяйною, — сказав Віталій Шевченко. – У нас є 1080 дощових колодязів, 893 люки, що стоять на магістралях.

Для вирішення проблеми відведення води після підприємство розширило мережу дощової каналізації по вул. Садовій. Та розпочало будівництво нової гілки в мкр. Намив.

Крім того, завдяки допомозі міста підприємство придбало машину для промивання каналів. Це дало змогу привести до ладу каналізацію, що не працювала багато років. Йдеться про мережу по вул. Новозаводській, пр. Миру.

Також, з міського бюджету на цей рік виділено біля 17 млн.грн. на ямковий ремонт доріг. У рамках цих коштів КП «ЕЛУ автодоріг» привело до ладу понад 15700 кв.м. міських магістралей. Крім  того, цього року придбано сучасну гідравлічну фрезу. Вона у 2,5 рази працює ефективніше, ніж  аналогічна техніка, що використовувалась до цього.

 — Коли стовпчик термометру опускається до 0 градусів та нижче, магістральні дороги обов’язково обробляються  протиожеледними матеріалами. Для зимового утримання доріг у запасі є 3200 тон солі та понад 4000 тон піщано-сольової суміші. До прикладу: минулої зими ми використали менше 1500 тон матеріалів. На сьогодні у нас є 11 одиниць спеціалізованої техніки для обробки доріг протиожеледними матеріалами, 12 снігоприбиральних машин, а також 3 тягачі, — зазначив директор КП «ЕЛУ автодоріг».

Крім того, балансі підприємства знаходиться 9 мостів. Всі вони працюють вже не один десяток років.  При цьому Віталій Шевченко підкреслив: «ЕЛУ автодоріг» обслуговує лише технічну споруду, а не дорожнє покриття мосту.

Великий ремонт може зробити держава. По ньому проходить траса державного значення з потоком у понад 40000 машин на добу. Тому міст потрібно не тільки укріпляти, а й розширяти з урахуванням нових стандартів, — сказав Віталій Шевченко.

На сьогодні нагального ремонту потребує понтонний міст через Інгул.

Предыдущая статьяПодвійний попит на вакцинацію в Україні: коли це може статися
Следующая статьяЕдуард Павлов — новий головний тренер МФК «Миколаїв»

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите ваш комментарий!
пожалуйста, введите ваше имя здесь